Vår mangeårige kantineansvarlige går av med pensjon, og vi søker en engasjert og fleksibel person til en spennende og variert stilling i 100 %. Rosenvik AS er en mangfoldig bedrift som tilbyr mange tjenester, der samfunnsoppdraget vårt ligger til grunn i alt vi gjør. Derfor vil opplæring, tilrettelegging og oppfølging av arbeidssøkere være av svært stor betydning på tvers av stillingsinnhold. Personlig egnethet vil ha stor betydning ved ansettelse.
Rosenvik Catering driver Bydelskaféen på Orkanger, som også fungerer som kantine for ansatte ved Rosenvik AS. Rosenvik Catering leverer Jobbfrukt, møtebespisning og overtidsmat til lokalt næringsliv, samt leveranser til private. Vi driver vårt eget mikrogartneri, som leverer mikrogrønt og urter til bedrifter og private i regionen, samt til vårt eget kjøkken. I tillegg tilbyr vi utleie av møte- og selskapslokaler.
På oppdrag fra Orkland kommune leverer vi kantinedrift ved rådhuset og møtemat til kommunen. Det er til denne kantinen arbeidsoppgavene knyttet til kantineansvaret vil ligge. De administrative arbeidsoppgavene vil være i tett samarbeid med administrasjonsleder, og fordelingen mellom de to arbeidsområdene vil være anslagsvis 60 % kantinedrift og 40 % administrativt.
Viktigste arbeidsoppgaver:
- Drift av ekstern kantine i samarbeid med team
- Tilberedning av varme og kalde retter
- Opplæring og oppfølging av medarbeidere
- Ivaretakelse av IK mat i samarbeid med team
- Bidra til å skape og videreutvikle konsepter
- Salg og kundebehandling
- Generelle administrative oppgaver
- Resepsjonstjeneste
- Fakturering og oppfølging av faktura
Du har:
- Fagbrev/fagkompetanse innen matfaget og/eller relevant erfaring
- Interesse for administrativt arbeid
- Erfaring med bruk av IT-verktøy
- Erfaring med opplæring og oppfølging av medarbeidere
- Gode samarbeids- og omstillingsevner
- Høy arbeidskapasitet og fleksibilitet
- Nøyaktig og serviceinnstilt
- Personlig egnethet til å bidra for mennesker i en endringsprosess
Du deler våre verdier og trives i samhandling med andre, er utadvendt og kan by på deg selv. I tillegg kreves det at du har en positiv innstilling, er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og trives med en hektisk hverdag. Opplæring i relevante administrative oppgaver vil bli gitt.
Vi tilbyr spennende, allsidige arbeidsoppgaver i vår felles innsats for å inkludere flere i arbeidslivet, og gode utviklingsmuligheter i et hyggelig og åpent arbeidsmiljø. Arbeidssted er på Orkanger, arbeidstid i all hovedsak hverdager 0800-1600. Vi tilbyr gunstige pensjonsbetingelser. Tiltredelse snarest, lønn etter avtale.
Søknad med CV sendes til:
Rosenvik AS, PB 23,
7301 Orkanger
Merk «Stillingsutlysning»
eller via e-post til
senest innen 20. september 2024.
Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Arnt-Otto Lie tlf. 916 21 675 eller markedssjef Trygve Øyasæter tlf. 928 46 665.
Om Rosenvik
Rosenvik AS er en av landets drøyt 100 arbeids- og inkluderingsbedrifter, og er Orkland og omegns ledende tilbud til arbeidssøkere med behov for bistand til å finne sin plass i arbeidslivet. Vi produserer og markedsfører et bredt spekter av produkter og tjenester, og er en større kurs- og kompetanseleverandør. Rosenvik er eid av omkringliggende kommuner, har 29 fast ansatte og omsetter for ca. 30 mill. i året. Vi holder til i moderne lokaler på Orkanger, og har i tillegg en avdeling på Storås. Rosenvik er partner i Kopano – som er en kjede bestående av landets ledende arbeids- og inkluderingsbedrifter.
Vårt samfunnsoppdrag er å hjelpe mennesker som har havnet utenfor arbeidslivet tilbake i arbeid, eller over til andre varige løsninger. Vi tilbyr også tilrettelagte arbeidsplasser til de som trenger det. Rosenvik har over mange år hatt et tett og fruktbart samarbeid med NAV og lokalt og regionalt næringsliv, for sammen å kunne utføre vårt felles samfunnsoppdrag. Slik har hundrevis av mennesker kommet tilbake i arbeid i vårt område opp gjennom årene, i tillegg til de mange hundre som har hatt Rosenvik som sin arbeidsplass.
Her kan du lese mer om Rosenvik.